Bygg din pengamaskin...
Vill du skapa en (eller flera) passiva inkomster?
Då är våra två e-böcker något för dig!
  • 106 sidor av inspiration och kunskap
  • ​22 passiva inkomster och deras för- & nackdelar
  • +27 videotips om olika passiva inkomster
JUST NU: Kampanjpris!
countdown
00Hours00Minutes00Seconds
Drömmer du om att tjäna pengar medans du sover? Du är inte ensam. Det finns förmodligen ingen som hade tackat nej till en passiv inkomst.
"Jag har byggt upp 6 stycken passiva, och semi-passiva, inkomstkällor som långt mer än dubblar min årslön. I själva verket så landade de totala extra intäkterna på strax över 1.000.000kr under 2020."
I de här böckerna berättar jag hur du kan bygga din pengamaskin med passiva inkomster och börja tjäna pengar medans du sover.
En stor fördel med e-böckerna är att de är interaktiva vilket innebär att jag har samlat videos och länkar som du kan ta del av.
Anton Gustafsson
ägare av Aktieskolan.se
Vi donerar en del av vinsten till välgörenhet
Aktieskolan.se ägs och förvaltas av Consilium Online AB. Vi har valt att donera en del av bolagets nettovinst till välgörenhetsorganisationer. Vi donerade 7430 kr till följande organistationer för 2019 års resultat:
Missa inte att just du är berättigad till ett kampanjpris under en begränsad period:
countdown
00Hours00Minutes00Seconds
En utdelningsportfölj ger dig passiva inkomster genom utdelningar.
11 stycken videos samlade från tredje part som vi tycker att du bör titta på.
Steg för steg beskrivning hur du kommer igång med din utdelningsportfölj.
+800 sålda e-böcker sedan lanseringen 2020
Copyright © Aktieskolan (Consilium Online AB). All Rights Reserved.